50cent on Instagram

50 Cent

@lecheminduroi @thisis50

http://www.thisis50.com/

It’s going down tonight Boston, the (KING) #lecheminduroi we lit 🔥

737

🤨you play to much, I told you stop listening to your friends they not happy and they don’t want to see your ass happy. I’m coming over I want you to do that thing I like. 😵get the strap #lecheminduroi

8k

Nah I’m good, I’m gonna call you later. I got some running around to do. LOL 😏get the strap. #lecheminduroi

6k

Happy birthday to my Boy @jeremih god bless I’m wishing you many more. #lecheminduroi

1k

I up loaded my song to sound cloud last week. I came out 😳and everyone Knew the words to my song. #lecheminduroi

2k

Good morning people, I’m gonna start you off with something smooth have a good day. #lecheminduroi

3k

Listen to me fool 👀 if you did some shit like this 🏃🏽‍♂️Run! I mean run like a motherfucker man 🏃🏽‍♂️💨LOL #lecheminduroi 🤨get the strap

6k

One of Em’s crazy selfies, damn I love you Em 🧐but you be fucking up some perfectly good picture moments smh 🤦‍♂️🤨get the strap #lecheminduroi

2k

Me and my boy @2chainz in the back like that’s a Vibe.🤨get the strap #lecheminduroi

1k

LONDON was so lit 🔥tonight, smh 🤦‍♂️they like knew every word to my song 😳. LOL 1 hit nah I’m different 🤨get the strap #lecheminduroi

3k

Spin told me Pier 115 was popping #lecheminduroi 🔥(The King)

435

Last show tonight in London Eminem tour could you tell some to come please, oh never mind it’s sold out. LOL 🤨get the strap #lecheminduroi

655