ladykayleen on Instagram

LadyKayleen

πŸ‡¨πŸ‡΄πŸ‡ΊπŸ‡Έ πŸ’‘ Cosplayer Streamer Lingerie Newb EMAIL w/SERIOUS INQ. Technisport 10% off code use 10LadyKay Patreon/Boudoir/Techi/Twitch Links ⬇️⬇️

https://linktr.ee/ladykayleen

Report inappropriate content

All purple everything. Honestly this chair is sooo comfy. The back support is amazing and its supportive compared to my other one. If you guys want to check it out theres a link in my profile to @technisport + they have a sale going on ontop of the 10% you get off using my code. πŸ’œπŸ’œ I almost have my setup complete.. kinda want to get their mousepads... Thanks to @joe10781 for the chair again πŸ’œπŸ’™πŸ’œ πŸ“Έ@alexcruzphotos #technisport#purple#outofcosplay#dyeddolls#eyeglasses#normal#comfy#gamingchair#twitch#streamer#gamingsetup#supportive

64

Some more akali for youu ^.^ . I cant wait for the girls to make finish the rest of the kda group. Also probably gunna post on the full video of akali later on :3. πŸ“Έ@alexcruzphotos #Akali#kda#cosplay#leagueoflegends#lol#riot#riotgames#popstar#akalicosplay#subway#nyc#newyork#pretty#ifeelpretty#ohsopretty#LMAO#notreally#issues#

19

Holiday set is up on patreon. Gunna make some changes to the tiers and also waiting to do the next holiday shoot for this month. I wish I could bring more content to patreon but I work a regular jobs and stuff so I can do a heckton of shoots :3 also.. i have pasties on but like I still feel a little weird putting up on ig a pic of just pasties.. maybe one day ill try to get over it πŸ˜‚ not like you guys have seen pasties before lol. #fawn#deer#reindeer#patreon#hokidayset#blurredintherightplaces#flowy#selfmadelingerie#boudoir#lingerie#curvy#curves#holiday#ihaventsleptmuch

31

My deer set for the holidays is going to go ups today on my patreon :3 i made this little lingerie piece /thing lol. Im personally super happy with my face with this makeup on* πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ my patreon link crap is in my bio if ya'll wana check it out . . #angles#are#life#justsaying#selfshot#selfie#holidays#deer#lingerie#boudoir#pasties#ialwaysburnupduringshoots#pretty#idkwhatelsetohashtag#myigreachisshit#umlessiminlingerie

54

This would be a super cute sonico outfit and shes holding a giveaway for itt soo I thought Id enter πŸ’™ though i like never win** giveaways πŸ˜… #supersonico#sonico#jessicanigri

19

One of my favorite shots from this past weekend akali shoot. Dw soon ill do the ever sooo popular uv light one.. :3 happy monday all πŸ˜’πŸ˜’πŸ˜’ lol πŸ“Έ@alexcruzphotos .. Should I do a video of me dancing as akali?(maybe to the pop stars song or another type of music πŸ˜‚) . #happymmonday#lol#leagueoflegends#league#akali#kda#cosplay#akalikda#akalicosplay#kdacosplay#akalikdacosplay#popstars#subway#nyc#headache#curvy#curves#latina#colombian#because#illhashtag#

47

Gunna try to stream tonight at around 9.30 pm est. My twitch handle is Lady Kayleen if you wana check it out. Ill put up on my story if 100% ill stream ^.^ . . πŸ“Έ@alexcruzphotos #boudoir#lingerie#myheroacademia#mtlady#mha#bright#curvy#curves

18

.hates how I look walking. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ a little teaser @alexcruzphotos prepared to show you guys what we kinda did yesterday night after I got off of live ... :3 gunna do a uv light shoot later on. I told him I was gunna trim this cuz i dont like how i look walking πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ but im like meh. W.e lol.. #leagueoflegends#kda#akali#kdapopstars#train#nyc#lol#league#riotgames#videogames#gaming#myfacelooksweird#imweird#subway#nycsubway#cosplay#kdaakali#akalicosplay#kdacosplay#imjustgunnatageverything#cuzidkwhatimdoinganymoreanditslateatnight#curvy#latina#because#curves#nosecaminarbonito#

43

This is some seriously gorgeous lingerie pieces @jlucsol got me off my wishlist. Cant wait to shoot it as jaina :3 wish I could find like an old ship or somethings to shoot her at. Hope everyone has an amazing weekend :3 Ps thank you @jlucsol for this and the drill bits ;333 #selfie#mirrorselfie#gorgeous#lingerie#boudoir#pretty#myfacewastired#soiamtiredlooking#curvy

82

Off to the city to shoot akali πŸ’œπŸ’™ super excited ^.^ heres that pic of charizard that ive been going back and forth about.. im. Just a prude*in a loose sense* πŸ˜– but im slowly growimg out of it lol. This is from last months patreon shoot. I cant wait til I do this months shoots :). Oh. I had pasties on.. lol #charizard#lingerie#boudoir#pokemoninspired#girlswithtattoos#prude#tryinghardnottobe#thiswigmakesmewanttodyemyhairorange#curvy

63