kfit_fitness Finally have my truck back after 3 months of waiting & a court order for it to be fixed๐Ÿค”๐Ÿ˜ค๐Ÿ˜@clandscaper333 @robslandscapinginc #truck #tahoe #wrecked #finally #fixed #courtordered

15

Finally have my truck back after 3 months of waiting & a court order for it to be fixed๐Ÿค”๐Ÿ˜ค๐Ÿ˜@clandscaper333 @robslandscapinginc #truck #tahoe #wrecked #finally #fixed #courtordered

Comments (15)

tee_nahh87

tee_nahh87, 4 months ago

Omg lol

jons_wifey15

jons_wifey15, 4 months ago

Wtf ???

bikerchick19

bikerchick19, 4 months ago

WTH!! Um did your ex do that! Unreal ๐Ÿ˜ก

grornlily

grornlily, 4 months ago

Omg @kfit_fitness

cas_sbr163

cas_sbr163, 4 months ago

Damn!๐Ÿ˜ฟ

kfit_fitness

kfit_fitness, 4 months ago

@tee_nahh87 Ughh lol

tee_nahh87

tee_nahh87, 4 months ago

@kfit_fitness your expression is priceless

kfit_fitness

kfit_fitness, 4 months ago

@jcassetrecovery Robbie needed something for school so Rob told me to follow him to the atm, he was driving fast & like an idiot so I was trying to keep up, he then slams on his breaks on purpose. I tried to avoid hitting him but it wasn't possible. After I hit him he took off & left me on side of road, didn't even stop to see if I was ok. Then he refused to fix it & left it sit for 3 months. It's crazy the shit I deal with on a daily basis, it's just sad he can't act like a civil adult for the kids.

kfit_fitness

kfit_fitness, 4 months ago

@bikerchick19 I actually still have the honor of calling this cheating liar my husband, not x yet, can't come soon enough. When he was married to his first wife he was seeing me before he was divorced & now he is seeing someone else before we are even divorced, he will do the same to her, he has no clue what the words love, loyalty & marriage mean, it's sad. I can't even believe what I had to deal with regarding my truck & him causing the accident, it's just sickening. He needs help, I hope for my children's sake he gets it one day.

kfit_fitness

kfit_fitness, 4 months ago

@megbrigandi Ugh, you have no idea!!

bikerchick19

bikerchick19, 4 months ago

@kfit_fitness holy crap!! Thatโ€™s scary. Are u still in same hoise

kfit_fitness

kfit_fitness, 4 months ago

@cas_sbr163 yup, crazy!!

stagekev

stagekev, 4 months ago

@kfit_fitness you deserve so much better.

kfit_fitness

kfit_fitness, 4 months ago

@stagekev Thanks Kev. I have finally opened my eyes. A new life for the kiddies & I, one that we deserve!! โค๐Ÿ˜˜

grornlily

grornlily, 4 months ago

@kfit_fitness so sorry Kristi ๐Ÿ˜˜