nurul_hafiza_hanapiah X SUKA MIN KAFFE SBB TERPAKSA BELI SELUAR BARU! 😝 (credit to Bhayzura Dali)

Ramai sgt yg dah tau khasiat Min Kaffe / Min Cha / set PKP. Tapi ada juga yg mencebik pelik takkan minum kopi/teh, mkn bwg putih je boleh kurus?? Rahsianya anda cuba sendiri baru tahu menjadi ke tidak. ☺️ Feedback ni KBhay dapat masa posting set PKP hari tu. Teruja sgt dpt feedback ohsem camni. Bile produk tu bagus, tak payah susah-susah cari testimoni, org sendiri bukak mulut citer kat kite. Best kan?? Ade tak yg nak cuba #setPKP? Tak cuba tak tahu. Dah cuba lu pikirla sendiri 😎

PM kak nurul cecepat kalau nak kecikkan saiz ya.. www.wasap.my/60126879675/setkurusbajet

#projestg
#setkurus
#setkurusbajet
#novembermeltopkebabom
#nakkuruscepat
#kopiviralsedap
#kopikurus

0

X SUKA MIN KAFFE SBB TERPAKSA BELI SELUAR BARU! 😝 (credit to Bhayzura Dali) Ramai sgt yg dah tau khasiat Min Kaffe / Min Cha / set PKP. Tapi ada juga yg mencebik pelik takkan minum kopi/teh, mkn bwg putih je boleh kurus?? Rahsianya anda cuba sendiri baru tahu menjadi ke tidak. ☺️ Feedback ni KBhay dapat masa posting set PKP hari tu. Teruja sgt dpt feedback ohsem camni. Bile produk tu bagus, tak payah susah-susah cari testimoni, org sendiri bukak mulut citer kat kite. Best kan?? Ade tak yg nak cuba #setPKP? Tak cuba tak tahu. Dah cuba lu pikirla sendiri 😎 PM kak nurul cecepat kalau nak kecikkan saiz ya.. www.wasap.my/60126879675/setkurusbajet #projestg #setkurus #setkurusbajet #novembermeltopkebabom #nakkuruscepat #kopiviralsedap #kopikurus