shueda_77 on Instagram

Norida Hassin JNFC145

"Setiap yang bernyawa pasti akan merasai mati..Janji ALLAH Itu Pasti" #SayangKetatSendatPadat #jannanickers #wecarewelove #jnfc145 #GengMeroyanPSSNR

Report inappropriate content

0

#Repost from @jom_dakwah by @quicksave.app ・・・ Kehidupan bagaikan. tasbih, yang berawal dan berakhir dari titik yang sama. . Bukankah dinamakan tasbih jikalau hanya satu butir, bukan pula dinamakan kehidupan apabila hanya satu dimensi. . Kehidupan akan sempurna jikalau telah melewati untaian butir-butir suka, duka, derita, bahagia, gagal, sukses, kadang pasang dan terkadang juga surut. Seperti tasbih yang melingkar, maka kehidupan pun juga demikian. . Ke mana pun pergi dan berlari, namun masih selalu dalam lingkaran takdir Allah swt. . Dari-NYA kehidupan dimulai dan kepada-NYA lah juga kita akan dikembalikan. . . (Caption ditaja oleh @jombuku "Semusim Di Mahsyar" Novel Islamic Terbaik MPH2017 -Best Seller Of The Year- MPH Bookstore, segera dapatkan). . #share #jomrepost #jomMUHASABAHdiri #videodakwahmy #InstaSaveApp #QuickSaveApp

0

InshaALLAH..Aamiin #Repost from @jentikhati by @quicksave.app ・・・ Semoga doaku di dengar olehNya. Aamin😊❤ #InstaSaveApp #QuickSaveApp

0

#lafazkankalimahcintamu #kesilapankukeegoanmu #Repost from @nurulainshad by @quicksave.app ・・・ Di dalam rindu ku menangis Di dalam kalbu ku terasa Teringatmu di kala derita Yang memisahkan kita . Di dalam sedu ku berseru Yang terukir di dalam hatiku Kekasih bukalah pintu Untuk sekali ini Aku cinta kepadamu ... #kesilapankukeegoanmu @sitinordiana #megagegarvaganza #Sitinordiana

0

0

0

#Repost from @tontonmy by @quicksave.app ・・・ Saksikan kesemua episod drama Nur Kasih secara percuma di tonton.com.my sekarang! Free je weh! Lakonan @remyishak @fizzfairuzofficial @umminazeera #tontonFREE #InstaSaveApp #QuickSaveApp

0

#Repost from @abbasy_islamicdesign by @quicksave.app ・・・ Selamat Malam, Assalammualaikum wbt 😊 #Abbasy #AbbasyIslamicDesign #InstaSaveApp #QuickSaveApp

0

#Repost from @sinar_my by @quicksave.app ・・・ InsyaAllah hidup kIta sentiasa aman kalau kita sentiasa mendekati diri kita disisi Allah. Amin. #SinarKongsi #DoneDakwah #DakwahDigital 😬 #InstaSaveApp #QuickSaveApp

0

#Repost from @jom_dakwah by @quicksave.app ・・・ Tag sahabat yang sentiasa korang selit namanya dalam doamu☺️👇. . . . (Caption ditaja oleh @jombuku "Semusim Di Mahsyar" Novel Islamic Terbaik MPH2017 -Best Seller Of The Year- MPH Bookstore, segera dapatkan). . #share #jomrepost #jomMUHASABAHdiri #videodakwahmy #InstaSaveApp #QuickSaveApp

0

0

Salam Asar #Repost from @ikimfm by @quicksave.app

0

throwback sokmo iffat dah tawar hati #biarakujadipenunggu #afeefadwan #iffathamani

1

#Repost from @wanyhasrita by @quicksave.app ・・・ Again, . I’ll Go To You Like The First Snow by Ailee. . Fav all the time. ❤️ #InstaSaveApp #QuickSaveApp

0

#Repost from @wanimusic by @quicksave.app ・・・ Siapa suka lagu ni ! 😍🙈 geng la titeww 😛 berpeluhh peluh mak nyanyi lagu ni 😂🤣 phewww ! Semoga terhibur . . . Bawal by @wanimusic_hq ❤️😍 #InstaSaveApp #QuickSaveApp

1

#Repost from @jentikhati by @quicksave.app ・・・ Menuntut ilmu ada 3 sebab : 1. Niat kerana Allah taala 2. Niat kerana nak hilangkan kejahilan 3. Belajar untuk menegakkan kalimah Allah #InstaSaveApp #QuickSaveApp

0

#Repost from @jentikhati by @quicksave.app ・・・ Tag sahabat kesayangan korang❤👇 #InstaSaveApp #QuickSaveApp

3

Throwback hadoww...curlazz ngat orr.. #jannanick cr video @yna_comel

2