Ckpje Photos & Videos on Instagram

Report inappropriate content

mhdhkme_

Mcm ni la baru merdeka , baru abis pt3 dh ckp merdeka 😅 #ckpje 😛

0

haikaljapanshophq

lama tak amik gmba betulkan getah.hati2 jangan salah anta.riban2 tergadai. #ckpje

0

amirulaimang_official

2

floweraleya

Fuhh dah jatuh hati dgn fd dn lipsmate akan menjadi penguna yg setia #lovebothofyou#jgnkecamMami# mamianak1#ckpje#babramaickpmamibelomkawinlagi#😂😂😂😂😂

0

vokalis_epiduraofficial

semakin lama semakin tidak berminat dgn drama ini sbb semakin banyak penipuan yg membuatkan kemarahan buat seluruh peminat drama ini.. entah brapa ribu episod lg nk kene hadap dgn masaalah dlm cerita ni.. sikit lg pelakon yg menjadi mangsa semua folower2 hilang kerana benci pada pelakon tersebut.. tv semua pecah sbb kn drama ni kihkihkih... #ckpje #dramaMonaLisa

5

namiyuu__

tuai padi antara masak, esok jgn layu layuan, intai kami antara nampak, esok jgn rindu rinduan. awk rindu sy ke tu?? hehe #ckpje

0

mhd_shahijm

mcm sado je #ckpje 😝

9

sarahseduisant

Mcm lama x selfie..sekali sekala selfie camni pun ok gak kannn..nmpk sngt manusia mmg x sempurna..cacat di muka itu biasa tp jgn cacat diotak...sbb itu semestinya luar biasa 😬Apa cer uols 😉 #ckpje #bukanslalusweet2ni #sportingsikit #behumble #behappy #buahhatisarahktmana #sarahseduisant #2k18

5

amirulhanis09

Buat ape prlu psang 2,3,4,5.. Klau 1 pon ang x leh nk jge / setia.... Jdi hargai lah yg 1 nie ea.. #setiapadayg1 #ckpje

5

aqnhsna

Kamitakcarimasalahkalaumasalahtakcarikami👐takdesapesama #ckpje#keranasetitiknilarosaksususebelanga

22

amirulhanis09

Hidup nie Biaq rmai mmber.. Jgn rmai musuh...haha.. #ckpje

0

adam_eqwan

Jikakau hadir Untk cinta pertama Jgn lah kau siasiakan Cinta ito Org tua2 ckp Cinta to cinta buta #ckpje

0

11585elnrisml8389

Entah kenapa masih lg terkesan wlupn bkn kenalan mahupn sedara mara... . Mungkin jgk ank2 Sufi Livon da dipanggil utk sertai tahfiz. Kebetulan plak terjadi nya tragedi ni...😢😢 . Woiiii Sufiii!! Ank kaw dpt masuk tahfiz! Perangai jgn nk boya sgt! Sok2 ank tarbiah kaw! Mana letak mukaaa woiiii😝😛 #ckpJe #jgnKecamNohhh

0

aleesha_ad6

Age means nothing. If muda but the way you think just like an adult, I will respect you. But if you are older but act like an asshole, nope. Please do not downgrade others easily yalsss 😒 #ckpje #respectyourself #respectothers

11

ellasuhaila_baharudin

kalau Kita boleh belanja diri sendiri Tak Kan lokek dgn Mak bapak Kita ...sumber rezeki murah Kita ni #ckpje#Gilapahala

2

hasz_yahya

🌹

10

nurrasmawis

0

e_jai_ar

Rindu pulak nak travel gan kawan2 abam ni.. #P.PerhentianKecil #BUJANG2

3

haziqrazali55

zaman sekarang takpayah sangat jaga hati kawan , sebab apa ? cuba kau pikir balik , dia tikam belakng kau ade tak dia pikir perasaan & hati kau ? 😹 #ckpje

10

sitinorafizahmuhamad

klau daa budaq tuh budaq laa..mentah xmatang ..! owg xcrik psl pon xde kcau pon hak kau..ko dok sebok2 mnyalak knpe?? xpnh usik laa..xcye tnye dy pernah kewh aku usik dy pnh ke aku tercall ke pnh ke termsj or ape2 jerk laa..PERNAH kE??? tuh laa tkot gn bayang2 sndri ..doa kn owg mati bgai..baekk sngt ke..? harap jerk pkai tudong tpi ox tuh kosong luas mcm dahi kau ..mulot lancang daa laa xreti hrmat owg tue..kate itu ini smpai merayu laa bgai ..bile live sebok ckp laen plk..klau nk ambek laa xksh pon..tpi hakikat nye wekkk 🤢!! mngigil 1 badan konon taikk laa..kau y pns sndri kn..mnyalak2 bagai hurmm 🐶 aku pon xmentionsapesape..tpi aku thu kau msti terase kan hahaha ..ADE AKU KESAH ?! aku kesah huss aku jerkk ..owg laen pnye g lanx laa..love huss only !! hahha bhaii adik2 #zuluhajatkauxtercapai #zululikemenotyou #zuluxsukebudaqsenget #zulu+sifu+botak #justhussinmyheart💕 #popuanpengikisgodie #xcrikpasal #ckpje #terase??mmgtokkaupon #fuckjendol #misstonie #pakputtxcem

15

eezo86

Hidup jgn mcm fhm k.. Bila susah n jatuh pandai cari... Bila da senang lupa segala nye... Lu buto kn aku lagi... Peh mangkok btl... #ckpje #tkmarah

3

eezo86

Dalam hati ada taman #ckpje

2

eezo86

And yes u did... Im cool 😎✌️ #ckpje

0

eezo86

😜 #ckpje

1

eezo86

#ckpje 👍😱

0

nourhelmi

#solomon #2013

2