Doakansaya Photos & Videos on Instagram

Report inappropriate content

dayah_sabilal

0

dannyashraf_

dimatamu cover @sufiansuhaimi_ goodluck untuk diri sendiri untuk pertandingan stage 1 event 🙏 #dimatamucover #dimatamu #sufiansuhaimi #danielbuatcover #doakansaya #stage1 #rm5000 #coverstarera

0

usrahhauraproduction

#PESANANBUATLELAKI . Orang lelaki yang tidak berkahwin ini berkemungkinan 90% dirinya akan rosak disebabkan fitnah wanita yang sangat berleluasa di zaman sekarang ini. Salah satu dalilnya adalah ia tidak boleh nak menghafal banyak ilmu dan kurang untuk beribadat kerna hatinya dalam keadaan parah. . Imam Syafie pernah berkata setengah daripada ilmuku hilang gara-gara aku terlihat aurat perempuan sekali sahaja secara TIDAK sengaja. . Berkata Imam Sufyan Ats-Tsauri pula, aku tidak dapat untuk bangun TAHAJUD selama 6 bulan berturut-turut gara-gara aku terlihat betis orang perempuan sekali sahaja secara TIDAK sengaja. Maka aku menangis teresak-esak kerana tidak dapat bangun Tahajud... . #usrahhauraproduction #wanitasyurga #pesanandiriku #doakansaya #halimghani Music : Khai Bahar - Asal kau bahagia

0

cikauni

mula dari bawah tapi bila kita di puncak..jangan pernah lupa siapa yang tolong kita untuk sampai ke puncak tu 😘 #misikurus #doakansaya #hiking #bukitkeluang

0

thefar_12

Secantik mana pun ciptaan manusia, namun tidak ada tandingannya dengan ciptaan yang maha Esa... #g29 #doakansaya

1

kakang_urip_samsuri

1

nadiah_chik288

2272018 Sup tulang daging so nyum2 😋😋😋 dapat hirup sup daging panas badan mula rasa bertenaga balik sedikit demi sedikit...Tq mama tersayang masak sup tulang daging yg enak dan lazat 😍😍😍 Apabila nikmat makan ditarik makan kanji yang kosong jenuh nak telan tekak perit yang amat ini masih terasa lagi tapi tak kuat sangat begitu juga perut apabila makan masuk terasa sakit...Beginikah perasaan bila nikmat makan ditarik oleh Allah? Semuanya tidak menyelerakan....Semoga diri ini terus kuat 💪💪💪 #doayangbaikbaik #doakansaya #semogadiberikankesembuhan #semogadiriinicepatsembuh #semogadiriinikuat #semogadiriterusistiqomah #sakitpenghapusdosa #dugaantandaallahsayang

0

fatiha_tur95

#KESEPIAN . Dalam sebuah ruangan yang dipenuhi kesepian, rindu demi rindu berlarian, air mata demi air mata berjatuhan. Mungkin diatas sana, Allah sedang menatap dg penuh kekhawatiran atau mungkin dibalik ceritanya tersembunyi sebuah hikmah. . Entah dimulainya sejak kapan, kesepian ini sepertinya sudah cukup lama aku pendam sendirian. Aku tidak mengerti dg baik mengenai kerelaan. Namun yang aku tau dg pasti, saat sebuah senyuman kau berikan, disaat yang lain juga turut merasakan kebahagiaan. . Detik-detik jarum jam menusuk telinga, seakan menegaskan ada nada bisu yang diteriakan oleh alam semesta untuk kita. Kesepian sudah menjadi teman, sejak aku tahu,, Aku dan kau tidak mungkin menjadi "kita". . #pesanandiriku #doakansaya #halimghani #akhwat #indonesiatanpapacaran @indonesiatanpapacaran #akhwatbercadar #rindu #hiking tapi cuaca kurang mendukung #hongkong @hkexplorers @purewowtravel #vacations #dragonsback @youngmujahidah_ #instahongkong #mbolangyuk #dragonback #instavideo #videoviral #videogram #music #song #ost #ostkpop Music : Ben - #Memory #introvertedboss

1

the_amoigirl

۞ اَللهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ ۞ “Apabila kamu berlari menuju kepada dunia, ia akan melarikan diri dari kamu, tetapi jika kamu berlari menuju akhirah, dunia akan berlari menuju kepadamu.” [Mawlana Shaykh Hisham Al-Kabbani] #qalamindah #qalamhabib #qalamhubabah #pencintailmi #majlismawlid #tausiyahhabib #aswj #spreadthelove #perempuanpendosa #doakansaya

the_amoigirl

Jika semua urusanmu terasa sempit maka di dalam Al Qur'an ada syurgamu Dan jika kesendirianmu menyakitimu , maka kelangit kirimkan doamu dan jika mereka bertanya tentang kabarmu maka katakan Alhamdulillah dan tersenyumlah. #qalamindah #qalamhabib #qalamhubabah #pencintailmi #majlismawlid #tausiyahhabib #aswj #spreadthelove #perempuanpendosa #doakansaya

the_amoigirl

۞اَللهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ۞ "Jauhilah oleh kalian menunda-nunda (amal perbuatan) kerana sesungguhnya engkau adalah dengan harimu (hari dimana engkau menemuinya), dan bukan dengan hari besokmu dan jika engkau berada pada hari esokmu maka jadikanlah hari itu sebagaimana hari dimana engkau berada sehingga jika engkau tidak menemui hari esok engkau tidaklah menyesal dari apa yang lewatkan di hari itu." [ Imam Al Hasan رحمه الله تعالى ] #qalamindah #qalamhabib #qalamhubabah #pencintailmi #majlismawlid #tausiyahhabib #aswj #spreadthelove #perempuanpendosa #doakansaya

hafizudinafandi

Tuan Guru Haji Ghazali Ahmad Al-Fathoni ( Baba Li Sekam ) Ulama’ Usuluddin Pattani Thailand. . . Tidak pernah jumpa, tidak pernah mengenali, tidak pernah mendengar dan sertai pengajian beliau, Hanya pernah melihat wajah nya tanpa mengenal dirinya. Tetapi Alhamdulillah dengan takdir dan keizinan Allah, dapat hadir ke pengajian berkitab beliau. Tidak lain dan tidak bukan hanyalah aku ingin mengenal, mendekati bersama dengan para Ulama’ dan pasti kita semua ingin lakukan sesuatu perkara hanya kerana Allah dan Rasulullah SAW. . Moga2 kita semua diizinkan Allah untuk menghadiri Majlis Ilmu dan dapat duduk bersama para Ulama’ aswaja untuk membetulkan aqidah kita pada akhir zaman ni. Moga Allah pelihara Para Ulama’ . Cinta Nabi, Cinta Keluarga Nabi dan Cinta Pewaris Nabi Muhammad SAW ( para Ulama’ ) . . #DoakanSaya #DoakanUntukUmmat #JomPiNgaji

5

jue_hussin

0

anabell_nj

“Berharaplah kepada-Ku, niscaya Aku perkenankan harapanmu sekalian.” (QS. Almukmin: 60). Allah SWT akan mengabulkan harapan bagi siapa saja yang berharap hanya kepada-Nya (QS. Al Baqarah: 186). . . #fairytalewillcometrue#inshaAllah #aamiin :') #yakinlahdenganjanjiNya 🙂 #Allahmahamendengar#doakansaya 🍃 . "Dengan namaMu ya الله aku hidup dan mati." mornight world 😴💤

1

miftaqulfitria_

You come to love not by finding the perfect person. But by seeing an imperfect person perfectly. And just be yourself when you with someone you love. #pesanandiriku #doakansaya #halimghani

0

norhasmawatie_ivmist

Saya Orang Kampung je..bercita2 ingin berjaya dlm kerjaya dan business 😘😘 #doakansaya #familybusiness #businesswoman

2

gardensoul_

I guess we’re down to less than a month now. Rabbi yassir wala tuassir.. 💘👰🏻 #doakansaya

65

nawir.s.a.z619

0

halimghani_

Salam Mahabbah, Bismillah. . “DOAKAN SAYA” ITU BUKAN HANYA KATA-KATA, TAPI IA ADALAH DOA YANG KELUAR DARI ORANG-ORANG SOLEH APABILA BERJUMPA DENGAN MEREKA. . Bermulanya hari ini, saya keluarkan Tshirt #doakansaya by pesanandiriku atas permintaan semua. Terima kasih atas vote, permintaan yang ramai. Jadi Pre-Order akan buka 22 July - 10 August 2018. . Jika berminat boleh whatsap number dibawah, 011 - 3705 5739 011 - 3705 5739 011 - 3705 5739 . In sha Allah akan diberi layanan yang terbaik & maaf jika ada kekurangan. #pesanandiriku #doakansaya #halimghani

10

haurabookstore_

454:❤ • • • • • Bila seseorang itu ingin berhijrah maknanya dia inginkan perubahan dalam diri dia. Dia inginkan yang terbaik buat dirinya. Dia ingin menggapai sesuatu yang terindah dalam dirinya. Syukur andai kalian ada keinginan yang sebegini Bukan mudah jalan penghijrahan yang bakal seseorang itu hadapi. Banyak ujian dan dugaan. Tapi pengakhirannya pasti akan merasai kemanisannya. Nak hijrah kena banyak bersabar bukan mudah. Kuatkan iman kuatkan hati Andai ada diantara kita yang sedang hijrah, bantulah dia. Dia perlukan sokongan dan semangat. Andai dia jatuh, kau bantu dia untuk bangkit. Bukan patahkan semangatnya. Kau bantu dia, mungkin kelak dia akan bantu kau pula. Semoga tabah wahai penghuni Syurga 💕 doakan haura juga ya! 😊 #doasebagaisenjata #doakansaya #❤️

0

nudrayue

Sebab gambar ni nampak kurus. Terpaksa la post 😂😂 #wewillfindeachother #inshaallah #doakansaya

4

syazwani.firdaus

0

farapau

Kita semua itu istimewa. Sebelum menikah menjadi tanggungan ayah dan saudara laki-lakinya. Setelah menikah di jaga oleh suami nya. Ketika menjadi ibu surga dibawah telapak kakinya. Dialah sebaik-baik perhiasan dunia. Kita itu istimewa 💕 Jangan sia siakan yang sudah di amanahkan oleh sang pencipta . . . #wanitamuslimah #wanitaituistimewa #doakansaya

nurhaidah_hanim

Repost by @halimghani_ #PASANGANTERINDAH . Bersabar atas apa jua yang telah diuji. Ingatlah, ada seorang lelaki yang mungkin sedang berjuang dalam kerjayanya untuk segera menghalalkan dirimu. . Ingatlah, ada seorang wanita yang mungkin saat ini sedang mendoakanmu agar dimudahkan langkahmu untuk menghalalkannya. . Teruskan bersabar dan berdoa, sampai tepat masanya pasti Allah akan berikan. . #pesanandiriku #doakansaya #halimghani Music : Afgan - Sabar Telegram : https://t.me/Pesanandiriku

1

almeera_nissa

#Repost Bismillah... Dari Abu Hurairah Radhiyallahu ‘anhu, Rasulullah Shalallahu ‘alayhi Wasallam bersabda: “Berbuat baiklah kepada Wanita, karena sesungguhnya mereka diciptakan dari Tulang Rusuk, dan sesungguhnya Tulang Rusuk yang paling bengkok adalah yang paling atas. Maka sikapilah para Wanita dengan baik.” (HR al- Bukhari) Saat kau melihat wanita melakukan kesalahan tegurlah secara lembut, karena dengan kata-kata lembut bisa membuat hatinya luluh hingga ia akan mangakui kesalahannya. Jika sebaliknya maka sama saja jika kau tambah membuatnya merasa bersalah, dan hal itu yang akan membuat dia tak lupa dengan apa yang telah kau lakukan padanya, meski kau sudah meminta maaf dan dia telah memaafkanmu. Jika lelaki menyakiti wanita, sama saja halnya ia tak bisa menghargai ibunya sendiri. “Dua perbuatan dosa yang Allah cepatkan adzabnya (siksanya) di dunia yaitu berbuat zhalim dan al’uquq (durhaka kepada orang tua)” [Hadits Riwayat Hakim 4/177 dari Anas bin Malik Radhiyallahu ‘anhu] [1] . . #pesanandiriku #doakansaya #pemudahijrah #perempuan #surga #wanitamuslimah #wanitasaleha #likeislam #beranimenikah #doa #hijrah #hidayah #dakwah #jomblosyariah #jomblofisabilillah #jilbab #hijab #hijabers #hijabsyari #niqabis

0

jue_hussin

0

jom_kongsi_ilmu

#PASANGANTERINDAH (Tag Pasangan Kamu) . Bersabar atas apa jua yang telah diuji. Ingatlah, ada seorang lelaki yang mungkin sedang berjuang dalam kerjayanya untuk segera menghalalkan dirimu. . Ingatlah, ada seorang wanita yang mungkin saat ini sedang mendoakanmu agar dimudahkan langkahmu untuk menghalalkannya. . Teruskan bersabar dan berdoa, sampai tepat masanya pasti Allah akan berikan. . #pesanandiriku #doakansaya #halimghani Music : Afgan - Sabar Telegram : https://t.me/Pesanandiriku #kalamdakwah #kalamulama #dakwah #jentikhati #cintaislamic #muhasabahdiri #islam #malaysiatrending #nakbebel #nakfakta #nakdakwah #nakngepek #nakpickupline #nakpesan #nakkongsi #atukpesan #seribusatucerita #tolongkongsi #tolonggelak #tolongdengar #thetarbiyyah #igersmalaysia #dakwahsentap

0

miftaqulfitria_

“You’ve found a good man when he makes you want to be better Muslimah.” #pesanandiriku #doakansaya #halimghani

0

thevanesh

Doakan yang baik baik ya 🙏❤️

2

tniagrnip

Repost @ziha_ramli #repost @halimghani_ _ #PASANGANTERINDAH (Tag Pasangan Kamu) . Bersabar atas apa jua yang telah diuji. Ingatlah, ada seorang lelaki yang mungkin sedang berjuang dalam kerjayanya untuk segera menghalalkan dirimu. . Ingatlah, ada seorang wanita yang mungkin saat ini sedang mendoakanmu agar dimudahkan langkahmu untuk menghalalkannya. . Teruskan bersabar dan berdoa, sampai tepat masanya pasti Allah akan berikan. . #pesanandiriku #doakansaya #halimghani Music : Afgan - Sabar Telegram : https://t.me/Pesanandiriku

4

harsida.jasmin

11

latiffah.masuri

20 Julai 2018: 8.30pg - 9.30pg Zumba with Coach Helmi at Tembok BSP 9.30pg - 11.00pg Aerodance + Tabata with Inst Azza at @nk.fitness.studio Misi mendera lemak pagi nie layan sekali 2 tempat.. 60minit+ 90minit... harap cepat lemak rayaku terbakar 😅 #latiffahmasuri #zumba #aerodance #tabata #workout #exercises #gengtembok #nkfitness #misisihat #misifit #misipreggy #doakansaya

1

latiffah.masuri

Tb 20 Julai 2018: Zumba Malam with Zin Anis & Anna at @nk.fitness.studio Dpt zumba with Zin double AA.. mmg syok.. berpeluh2 ko dibuatnya😘 Wah.. mlm tadi bonus berzumba dengan Artis Leez AF.. patut ler masa zumba mata aku dok tgk retis tue.. dlm hati macam pernah nampak.. rupanya retis ko.. hihihi apa lagi saya belanja selfie yer.. 😍😘 #latiffahmasuri #zumbalovers #zumba #artismalaysia #misisihat #misifit #misipreggy #doakansaya

0

hambad_91

بَارَكَ اللهُ لَكَ وَبَارَكَ عَلَيْكَ وَجَمَعَ بَيْنَكُمَا فِى خَيْرٍ "Mudah-mudahan Allah memberkahi engkau dalam segala hal (yang baik) dan mempersatukan kamu berdua dalam kebaikan" #barakallah #sahabat #nikahsudah #aku #belumtau #lagi #bila #masih #dalam #majelisfatwajomblo

2

latiffah.masuri

Tb 19 Julai 2018: Zumba with Zin Suzlin @suzlin7177 at @nk.fitness.studio Best layan zumba petang gan kak Lin. Lagu pon syok2 jer.. Paling best tarian gegar badan.. hahaha P/s: semangat nak aktif semula.. sy dh pulang ke darat.. hahaha #latiffahmasuri #zumbalovers #zumba #misisihat #misifit #misipreggy #doakansaya

0

latiffah.masuri

Tb 19 Julai 2018: Menangga semula.. Selepas hampir 3 bulan berehat.. kami bermula semula.. jni pon geng ajak panjat.. lutut tak berapa nk kuat lepas hiking KK ritu.. tue yg malas dan berat je rasa nak menagga. Takpe pasni kena aktif semula.. slow2 janji jalan.. kipidap teepah💪💪😊 #latiffahmasuri #misifit #misisihat #misipreggy #doakansaya

0

mirhazil

08 Zulkaedah 1439H . . Surat An Nahl ayat 78 وَاللَّهُ أَخْرَجَكُمْ مِنْ بُطُونِ أُمَّهَاتِكُمْ لَا تَعْلَمُونَ شَيْئًا وَجَعَلَ لَكُمُ السَّمْعَ وَالْأَبْصَارَ وَالْأَفْئِدَةَ ۙ لَعَلَّكُمْ تَشْكُرُونَ . . Dan Allah mengeluarkan kamu dari perut ibumu dalam keadaan tidak mengetahui sesuatupun, dan Dia memberi kamu pendengaran, penglihatan dan hati, agar kamu bersyukur. . . #KembaraHijrahDiri #KembaraHD #Hajj1439H #MaafkanSaya #DoakanSaya #KisahdanKasih

4

bellamini_shoppe

#Repost @abbasy_islamicdesign (@get_repost) ・・・ #repost @halimghani_ . #WANITAITUISTIMEWA (Comment “Aamin”) . Wahai wanita, sekarang ini pelbagai isu yang saya lihat di media sosial ini. Jagalah dirimu wahai wanita, kerana media sosial ini ada baik ada buruknya. . Ramai wanita yang sudah tidak malu sekarang ini, dengan isu berjoget dan sebagainya. Apabila kamu lakukan sedemikian, pernah kamu fikir ada lelaki yang melihat? Auratmu? Apa yang lelaki itu lakukan? Lihat berkali-kali? Save? . Hati-hati wahai wanita, sayangi dirimu, Hargailah ibu ayahmu yang menjaga kamu dari kecil sampai sekarang. Sebelum apa-apa terjadi masih belum terlambat untuk berubah. Ingat, kamu itu sangat istimewa dari Allah! . #pesanandiriku #doakansaya #halimghani Music : Hanna - Esok Masih Ada Telegram : https://t.me/Pesanandiriku

0

hafizudinafandi

Disebabkan story dah benda pelik aku letak so aku share dekat sini. . . Jemput Hadir Semua Ke Majlis Ilmu. Keistimewaan pada Orang N9, Seperti biasa kehadiran Dari Tuan Guru Sheikh Nuruddin Marbu Al Banjari Al Makki harini. . Dan kehadiran Tuan Guru Haji Ghazali Ahmad Al- Fathoni di Masjid Seremban 2, pada esok Hari. In shaa Allah. . Azam hadir, doakan saya dan kita semua dapat hadir ke Majlis Ilmu = Taman2 Syurga. . . #JomPiNgaji #doakanSaya

0

azrul_amriey

Assalamualaikum & Selamat Pagi 🤩 Semoga kita memperoleh rezeki yang melimpah ruah untuk hari ini dan hari2 seterusnya , Apa yang penting jangan berputus asa , sentiasa menuju ke hadapan jangan berhenti sampai bila bila .. Never , Never , Never give up !! #DoakanSaya #FikirYgBaik2 #BuatYgBaik2

0

muhammad_fazzrulikram

Alhamdulillah syukur kehadrat illahi dengan nikmat kehidupan yang telah kau berikan kepadaku ini Ya Allah . Hari ini 21.07.2018 cukup umur ku 23 tahun . Terima kasih Mama terima kasih Ayah kerna telah membesarkan aku sehingga menjadi insan hari ini . Tanpa kamu tiadalah aku pada hari ini . Tak mampu ku balas segala jasa kamu . Semoga Allah SWT melimpahi orang tua ku dengan kurniaan rezeki dan kesihatan yang baik. Inshaallah . #23Tahun #DahTua #thankyouAllah❤️ #thankyoumamaandayah #Happybornday #tahundepankitakahwin #doakansaya #inshallah .

9

syafiq_qul

#PASANGANTERINDAH (Tag Pasangan Kamu) . Bersabar atas apa jua yang telah diuji. Ingatlah, ada seorang lelaki yang mungkin sedang berjuang dalam kerjayanya untuk segera menghalalkan dirimu. . Ingatlah, ada seorang wanita yang mungkin saat ini sedang mendoakanmu agar dimudahkan langkahmu untuk menghalalkannya. . Teruskan bersabar dan berdoa, sampai tepat masanya pasti Allah akan berikan. . #pesanandiriku #doakansaya #halimghani Music : Afgan - Sabar Telegram : https://t.me/Pesanandiriku

5

_de_anggeric

#WANITAITUISTIMEWA Wahai wanita, sekarang ini pelbagai isu yang saya lihat di media sosial ini. Jagalah dirimu wahai wanita, kerana media sosial ini ada baik ada buruknya. . Ramai wanita yang sudah tidak malu sekarang ini, dengan isu berjoget dan sebagainya. Apabila kamu lakukan sedemikian, pernah kamu fikir ada lelaki yang melihat? Auratmu? Apa yang lelaki itu lakukan? Lihat berkali-kali? Save? . Hati-hati wahai wanita, sayangi dirimu, Hargailah ibu ayahmu yang menjaga kamu dari kecil sampai sekarang. Sebelum apa-apa terjadi masih belum terlambat untuk berubah. Ingat, kamu itu sangat istimewa dari Allah! 👏😍😍 . #pesanandiriku #doakansaya #halimghani #razanNajjar #senyumpalestine #saudaraislam #SenyumSelalu #MUslimCare #malaysiacarexpo #malaysiacare @taarufsumsel #ustadevieefendi #ustadabdulsomad #ustadadihidayat #hannanattaki #quran #tausiyahcinta #taubat #motivasiquran #motivasihidup #kiamat #bersyukur #muhasabahdiri #dakwah #sabar #maksiat #hijrahcinta #teladanrasul #videoviral #videodakwah

1

nurur_rahmah438

from @halimghani_ - #PESANANBUATLELAKI . Orang lelaki yang tidak berkahwin ini berkemungkinan 90% dirinya akan rosak disebabkan fitnah wanita yang sangat berleluasa di zaman sekarang ini. Salah satu dalilnya adalah ia tidak boleh nak menghafal banyak ilmu dan kurang untuk beribadat kerna hatinya dalam keadaan parah. . Imam Syafie pernah berkata setengah daripada ilmuku hilang gara-gara aku terlihat aurat perempuan sekali sahaja secara TIDAK sengaja. . Berkata Imam Sufyan Ats-Tsauri pula, aku tidak dapat untuk bangun TAHAJUD selama 6 bulan berturut-turut gara-gara aku terlihat betis orang perempuan sekali sahaja secara TIDAK sengaja. Maka aku menangis teresak-esak kerana tidak dapat bangun Tahajud... . #pesanandiriku #doakansaya #halimghani Music : Khai Bahar - Asal Kau Bahagia Telegram : https://t.me/Pesanandiriku

0

ibrahimalansari_duas

Pembukaan semula MAJLIS MAULID BULANAN Surau Al-hidayah taman pertam jaya padang temu Melaka. . Di jemput hadir semua meraikan dan meramai kan inshaAllah.. . Ada tetamu istimewa dari azhar Mesir ( Ulamak Besar ) di sana.. . Pembacaan Maulid dibaie di iringi @qasidah_d.u.a.s . #majlismaulidbulanan #mauliddibaie #suraualhidayah #tamanpertamjaya #padangtemu #melaka #QasidahDUAS @qasidah_d.u.a.s #kamipemujirasulullahsaw #dalamketaatanadakejayaan #istiqamahdalamketaatan #doakansaya

0

haurabookstore_

Allahu 😢 sahabat syurga. Moga Allah selalu bersamamu. Moga kuat melalui dunia yang kian teruji. Kuatkan hatimu sahabat, mohon doakan haura juga ya 😢 . . . Cc : @pu_azman #mogakuat #mogatabah #doasebagaisenjata #doakansaya #puazman #🌸

0

ziha_ramli

#repost @halimghani_ _ #PASANGANTERINDAH (Tag Pasangan Kamu) . Bersabar atas apa jua yang telah diuji. Ingatlah, ada seorang lelaki yang mungkin sedang berjuang dalam kerjayanya untuk segera menghalalkan dirimu. . Ingatlah, ada seorang wanita yang mungkin saat ini sedang mendoakanmu agar dimudahkan langkahmu untuk menghalalkannya. . Teruskan bersabar dan berdoa, sampai tepat masanya pasti Allah akan berikan. . #pesanandiriku #doakansaya #halimghani Music : Afgan - Sabar Telegram : https://t.me/Pesanandiriku

48

nadiah_chik288

1872018 ALLAH S.W.T mengetahui kita kuat dalam menghadapi ujianNya, oleh kerana itu  ALLAH S.W.T memberikan  ujian itu ke atas diri kita. Kita perlu tahu selepas ujian itu selesai, satu lagi ujian akan datang, maka bersedialah dalam menghadapi ujian yang seterusnya. Di sini kita dapat lihat betapa sayang dan kasihnya ALLAH S.W.T kepada kita sebagai hambaNya. Semoga kita sentiasa menjadi hambaNya yang sentiasa redha atas ujian dan ketentuan ALLAH S.W.T Apa yang ditetapkan untuk kita itulah yang terbaik ❤ #doayangbaikbaik #doakansaya #semogadirisentiasakuat #semogadiberikankesembuhan #semogadiriinicepatsembuh #sakitpenghapusdosa #semogadiriterusistiqomah #dugaantandaallahsayang

1

riandi_csr10

bungsu krja dulu ya umi, #doakansaya

0

halimghani_

KENAPA PENTINGNYA MEMBERI MANFAAT? . Aku bukan baik pun, boleh ke nak sampaikan kebaikan? Ah, diri pun tak betul nak letak kata-kata kebaikan... . Jika tak sampaikan, sampai bila nak jadi baik bro/sis? Dalam kita sampaikan pasti akan berubah sedikit demi sedikit. . Memberi manfaat bukan bermaksud hanya satu cabang dengan kata-kata islamik tapi dengan perkongsian apa yang kita dah belajar dan kita sampaikan pada mereka yang tidak tahu dan nak sangat tahu. Contohnya ilmu penggunaan media, tips kesihatan, marketing, perkahwinan, berfikiran positif, penggunaan camera/video dan lain-lain. Apa saja yang kita tahu kita kongsikan pasti akan ada yang melihat. . Jika kamu pakar edit gambar sampaikan kata-kata atau gambaran melalui itu, jika kamu pakar dalam bercakap maka sampaikan tips/perkongsian kamu dalam video. Jika kamu pandai melukis sampaikan melalui itu. . Manfaatkan apa yang Allah SWT telah kurniakan pada kamu, jangan sia-siakan kerana ada saham yang menanti kelak niat ikhlas melakukan kerana Allah Ta’ala. In sha Allah, walau tiada siapa yang tidak support atau tidak suka. Sabar & sabar kerana kebaikan itu lebih mulia disisi Allah SWT. . Jika mengingati bagaimana di zaman Rasulullah SAW , Rasulullah SAW terlalu banyak memberi manfaat pada Umatnya dengan pemerintahan, perniagaan dan sentiasa membantu umatnya ketika dalam kesusahan. Dengan hadis Rasulullah SAW sentiasa menaikkan semangat saya dalam menyampaikan kebaikan. . Ingatlah kata-kata ini, Jangan malu untuk menulis tentang islam atau kata-kata positif walaupun sepatah ayat, mana tahu dengan sepatah ayat itu berjaya menyentuh hati ribuan pembaca. #doakansaya #halimghani #pesananbuatdiriku . Studio : @hunal_media Tshirt : @kisaofficial_

18

lyanaasari_fattzurateamutara

#Repost @abbasy_islamicdesign • • • • • #repost @halimghani_ _ #PASANGANTERINDAH (Tag Pasangan Kamu) . Bersabar atas apa jua yang telah diuji. Ingatlah, ada seorang lelaki yang mungkin sedang berjuang dalam kerjayanya untuk segera menghalalkan dirimu. . Ingatlah, ada seorang wanita yang mungkin saat ini sedang mendoakanmu agar dimudahkan langkahmu untuk menghalalkannya. . Teruskan bersabar dan berdoa, sampai tepat masanya pasti Allah akan berikan. . #pesanandiriku #doakansaya #halimghani Music : Afgan - Sabar Telegram : https://t.me/Pesanandiriku

0

penawar_assyifa

Khas buat semua Muslimah di luar sana... WANITA ITU ISTIMEWA #repost @halimghani_ . . #penawar_assyifa #penawarhati #pesanandiriku #doakansaya #halimghani Music : Hanna - Esok Masih Ada Telegram : https://t.me/Pesanandiriku

0

muzakkiryusri

Imam Hasan Al Basri mengatakan bahawa tawaduk itu adalah apabila kau keluar dari rumah dan tidak mendapati seseorang muslim melainkan dia lebih mulia dari kau. . Sabda Nabi SAW, "Barang siapa yang bertawaduk, Allah akan mengangkat darjatnya." . #SalamJumaat #DoakanSaya

0

muhammad.wan.hafiz

Bersabar atas apa jua yang telah diuji. Ingatlah, ada seorang lelaki yang mungkin sedang berjuang dalam kerjayanya untuk segera menghalalkan dirimu. . Ingatlah, ada seorang wanita yang mungkin saat ini sedang mendoakanmu agar dimudahkan langkahmu untuk menghalalkannya. . Teruskan bersabar dan berdoa, sampai tepat masanya pasti Allah akan berikan. . #pesanandiriku #doakansaya Music : Afgan - Sabar . . . . . #silakansharesemogabermanfaat🍃 #TagSahabatKita🌸 #thetarbiyyah #Abbasy #AbbasyVideo #AbbasyIslamicDesign #muhasabahdiri #perjalananhijrah #jommuhasabahdiri #peringatanbersama #novel #silakansharesemogabermanfaat🍃 #tagsahabatkita🌸 #thetarbiyyah #TTvideoTT

1

nadyanasuha

Nampak takk.. Married couple tu pakai kasut sneakers je.. Haaa satu achievement kalau aku masa nikah nanti nak pakai sneakers jadi tak la terkehel.. 😂😂😂 Tapi masalahnya aku ni dah pakai sneakers pon still tergeliat masa jalan.. Depan doktor practical lelaki pulak tu..😦 memang paisehh tapi hakak coverline jadi tak la orang perasan hakak dah besar sebenarnya.. 😎😎😎 #ThisIsMyLife #ThisIsMyStyle #MusicIsMyLife #VansLover #SalamJumaat #SobahanKhairYaSadiqiYaMaulana #SelamatPagiSayangkuApaKhabarDirimu #GoodMorningSunshine #MagandangUmagaAteKuyaTiyaTiyuLolaLoloInayItay #DoakanAku #SpreadADakwahWithLove💞 #SpreadASongToYourLove💞 #PASANGANTERINDAH (Tag Pasangan Kamu) . Bersabar atas apa jua yang telah diuji. Ingatlah, ada seorang lelaki yang mungkin sedang berjuang dalam kerjayanya untuk segera menghalalkan dirimu. . Ingatlah, ada seorang wanita yang mungkin saat ini sedang mendoakanmu agar dimudahkan langkahmu untuk menghalalkannya. . Teruskan bersabar dan berdoa, sampai tepat masanya pasti Allah akan berikan. . #pesanandiriku #doakansaya #halimghani Music : Afgan - Sabar Telegram : https://t.me/Pesanandiriku

0

hidayahyassin

Regrann from @halimghani_ - #PASANGANTERINDAH (Tag Pasangan Kamu) . Bersabar atas apa jua yang telah diuji. Ingatlah, ada seorang lelaki yang mungkin sedang berjuang dalam kerjayanya untuk segera menghalalkan dirimu. . Ingatlah, ada seorang wanita yang mungkin saat ini sedang mendoakanmu agar dimudahkan langkahmu untuk menghalalkannya. . Teruskan bersabar dan berdoa, sampai tepat masanya pasti Allah akan berikan. . #pesanandiriku #doakansaya #halimghani Music : Afgan - Sabar Telegram : https://t.me/Pesanandiriku - #regrann

0

nnajwarazak

Jangan jadi seperti lalat , Bila ditempatkan di tempat yang cantik , dia tetap mencari yang buruk dan busuk #doakansaya 💙

0

harsida.jasmin

12

abbasy_islamicdesign

#repost @halimghani_ _ #PASANGANTERINDAH (Tag Pasangan Kamu) . Bersabar atas apa jua yang telah diuji. Ingatlah, ada seorang lelaki yang mungkin sedang berjuang dalam kerjayanya untuk segera menghalalkan dirimu. . Ingatlah, ada seorang wanita yang mungkin saat ini sedang mendoakanmu agar dimudahkan langkahmu untuk menghalalkannya. . Teruskan bersabar dan berdoa, sampai tepat masanya pasti Allah akan berikan. . #pesanandiriku #doakansaya #halimghani Music : Afgan - Sabar Telegram : https://t.me/Pesanandiriku

117

tunsuhaizashuhimi

OK akak gerak nak jumpa mak bonda... Bismillah... #kejaohkeja #doakansaya

0

bintu.abuya

"Janganlah kamu merasa dengki akan seseorang di atas satu nikmat yang ia perolehi, sesungguhnya kamu tidak tahu apa yang telah diambil oleh Allah taala daripadanya, Dan janganlah kamu sedih diatas satu musibah yang menimpa kamu, sesungguhnya kamu tidak tahu apa yang akan Allah taala gantikan kepadamu daripadanya... "maka sentiasalah ucapkan alhamdulillah." . #doakansaya #doayangbaikbaik

1

fatiha_tur95

#PASANGANTERINDAH . Bersabar atas apa yg telah diuji. Ingatlah, ada seorang lelaki yang mungkin sedang berjuang dalam kejayaanya untuk menghalalkannya dirimu. . Ingatlah, ada seorang wanita yg mungkin saat ini sedang mendoakanmu agar dimudahkan langkahmu untuk menghalalkannya. . Teruslah berdoa dan bersabar sampai tepat pada masanya pasti Allah akan berikan. Musik : Afgan - Sabar #afgansyahreza #afgan #songs #music #sabar #doakansaya #pesanandiriku #halimghani #semangatmenikah #indonesiatanpapacaran

1

yyahyahyahh

I still feel guilty and sad till now..:( . Am too much on YahYahYah SG till i became like this... . A better life coming Insya Allah . #doakansaya . @berg_izz

0

jue_hussin

1

zirulafiq_

Bagaimana nak istiqamah sewaktu berhijrah? . . Berkawan dengan orang yang boleh mengingatkan kita kepada Allah swt. Sentiasa berdamping dengan mereka agar kita tidak mudah melakukan perkara sebelum hijrah kita . . #istiqamah #pray #doakansaya #sicomel #cutebaby

2

yyahyahyahh

Setting Up for Dewy Make Up Class Esok :) . #doakansaya #yahyahyahsg

1

ryanlaalaa

#Repost from @umakya with @regram.app ... Bersabarlah menuju Halal💞 Untukmu yang sedang berjuang menuju halal dan menanti halal ❤ Bersabarlah... Akan ada waktunya kau hanya perlu menyiapkan dirimu, memperbaiki dirimu. Perlu kau renungi!!! "Menikah dengan lelaki yang tidak benar akidah dan manhajnya tentunya potensi untuk dia (akhwat) tersesat dan mengikuti suaminya lebih besar, wallahul musta'an. Karenanya amalan seperti ini dijauhi, insya Allah masih banyak ikhwan yang bagus akidah dan manhajnya, karenanya dia BERSABAR dan BERTAWAKKAL kepada Allah. Bersabarlah Wahai akhwat, jangan sampai Manhajmu dibuat ROBOH karena menikah dengan IKHWAN yang tidak semanhaj. INGÀT, AQIDAH DAN MANHAJ ADALAH TOLAK UKUR UTAMA !" ( @ikhwan_medan ) Untukmu ikhwan yang kini sedang berjuang tuk melamarnya. Kau harus tau sudah lurus kah Aqidah dan Manhajmu untuk membimbing istrimu kelak? Kau perlu belajar lagi dan terus belajar. Semoga Allah mudahkan niat baikmu. #menikahlah #jomblo #bersabarlah #muhasabahdiri #doakansaya

0

nhawana97

#PESANANBUATLELAKI . Orang lelaki yang tidak berkahwin ini berkemungkinan 90% dirinya akan rosak disebabkan fitnah wanita yang sangat berleluasa di zaman sekarang ini. Salah satu dalilnya adalah ia tidak boleh nak menghafal banyak ilmu dan kurang untuk beribadat kerna hatinya dalam keadaan parah. . Imam Syafie pernah berkata setengah daripada ilmuku hilang gara-gara aku terlihat aurat perempuan sekali sahaja secara TIDAK sengaja. . Berkata Imam Sufyan Ats-Tsauri pula, aku tidak dapat untuk bangun TAHAJUD selama 6 bulan berturut-turut gara-gara aku terlihat betis orang perempuan sekali sahaja secara TIDAK sengaja. Maka aku menangis teresak-esak kerana tidak dapat bangun Tahajud... . #pesanandiriku #doakansaya #halimghani Music : Khai Bahar - Asal Kau Bahagia Telegram : https://t.me/Pesanandiriku

1

ibrahimalansari_duas

0

aisyazulaikhastore

@Regrann from @halimghani_ - #YOUREMYFUTURE . “You’ve found a good man when he makes you want to be better Muslimah.” . #pesanandiriku #doakansaya #halimghani Music : Crush - Beautiful Telegram : https://t.me/Pesanandiriku - #regrann

0

aisyazulaikhastore

@Regrann from @halimghani_ - #WANITAITUISTIMEWA (Comment “Aamin”) . Wahai wanita, sekarang ini pelbagai isu yang saya lihat di media sosial ini. Jagalah dirimu wahai wanita, kerana media sosial ini ada baik ada buruknya. . Ramai wanita yang sudah tidak malu sekarang ini, dengan isu berjoget dan sebagainya. Apabila kamu lakukan sedemikian, pernah kamu fikir ada lelaki yang melihat? Auratmu? Apa yang lelaki itu lakukan? Lihat berkali-kali? Save? . Hati-hati wahai wanita, sayangi dirimu, Hargailah ibu ayahmu yang menjaga kamu dari kecil sampai sekarang. Sebelum apa-apa terjadi masih belum terlambat untuk berubah. Ingat, kamu itu sangat istimewa dari Allah! . #pesanandiriku #doakansaya #halimghani Music : Hanna - Esok Masih Ada Telegram : https://t.me/Pesanandiriku - #regrann

0

aisyazulaikhastore

@Regrann from @halimghani_ - #MENCARIKEBAIKAN . Melepaskan sesuatu itu bukanlah mudah, tapi dalam kehidupan ini, . Jika kita bersedia untuk menerima kita juga kena bersedia untuk melepaskan. . Jangan bersedih yang telah pergi, kerana dalam doamu, telah meminta berikan yang terbaik dan Allah akan hadirkan yang terbaik. . #pesanandiriku #doakansaya #halimghani Music : Acha Septriasa - Sampai Menutup Mata Telegram : https://t.me/Pesanandiriku - #regrann

1

umakya

Bersabarlah menuju Halal💞 Untukmu yang sedang berjuang menuju halal dan menanti halal ❤ Bersabarlah... Akan ada waktunya kau hanya perlu menyiapkan dirimu, memperbaiki dirimu. Perlu kau renungi!!! "Menikah dengan lelaki yang tidak benar akidah dan manhajnya tentunya potensi untuk dia (akhwat) tersesat dan mengikuti suaminya lebih besar, wallahul musta'an. Karenanya amalan seperti ini dijauhi, insya Allah masih banyak ikhwan yang bagus akidah dan manhajnya, karenanya dia BERSABAR dan BERTAWAKKAL kepada Allah. Bersabarlah Wahai akhwat, jangan sampai Manhajmu dibuat ROBOH karena menikah dengan IKHWAN yang tidak semanhaj. INGÀT, AQIDAH DAN MANHAJ ADALAH TOLAK UKUR UTAMA !" ( @ikhwan_medan ) Untukmu ikhwan yang kini sedang berjuang tuk melamarnya. Kau harus tau sudah lurus kah Aqidah dan Manhajmu untuk membimbing istrimu kelak? Kau perlu belajar lagi dan terus belajar. Semoga Allah mudahkan niat baikmu. #menikahlah #jomblo #bersabarlah #muhasabahdiri #doakansaya

0

ummu__haura

#WANITAITUISTIMEWA (Comment “Aamin”) . Wahai wanita, sekarang ini pelbagai isu yang saya lihat di media sosial ini. Jagalah dirimu wahai wanita, kerana media sosial ini ada baik ada buruknya. . Ramai wanita yang sudah tidak malu sekarang ini, dengan isu berjoget dan sebagainya. Apabila kamu lakukan sedemikian, pernah kamu fikir ada lelaki yang melihat? Auratmu? Apa yang lelaki itu lakukan? Lihat berkali-kali? Save? . Hati-hati wahai wanita, sayangi dirimu, Hargailah ibu ayahmu yang menjaga kamu dari kecil sampai sekarang. Sebelum apa-apa terjadi masih belum terlambat untuk berubah. Ingat, kamu itu sangat istimewa dari Allah! . #pesanandiriku #doakansaya

0

jue_hussin

0

syeihkjamal

"Dan diantara keajaiban manusia yang saya lihat yaitu seseorang yang kau letakkan di matamu, namun dia bisa membutakanmu." . "Dan seseorang yang kau letakkan di kakimu, dia malah mengangkatmu setinggi-tingginya." . #muhasabahdiri #selfreminder #doakansaya #habibrizieq #habibalizainalabidin #habib

10

nadiah_chik288

Masa yang di nanti-nanti sudah tiba berdebar-debar pun ada nak lari pun ada 🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️😅😅😅 Ya Allah...Semoga segalanya berjalan dengan lancar dan sentiasa kuat menghadapi semuanya...Aamiin. #doakansaya #doayangbaikbaik #semogadirisentiasakuat #semogadiriinicepatsembuh #semogadiriterusistiqomah #sakitpenghapusdosa #dugaantandaallahsayang

0

_suka.buku

#PASANGANTERINDAH (Tag Pasangan Kamu) . Bersabar atas apa jua yang telah diuji. Ingatlah, ada seorang lelaki yang mungkin sedang berjuang dalam kerjayanya untuk segera menghalalkan dirimu. . Ingatlah, ada seorang wanita yang mungkin saat ini sedang mendoakanmu agar dimudahkan langkahmu untuk menghalalkannya. . Teruskan bersabar dan berdoa, sampai tepat masanya pasti Allah akan berikan. . #pesanandiriku #doakansaya #halimghani Music : Afgan - Sabar Telegram : https://t.me/Pesanandiriku

1

afiqrmln

Di sini saya ingin mengucapkan salam aidilfitri maaf zahir dan batin ✨ Jemput datang rumah gais 🏠 #doakansaya #amin #haisyawal