Storyofmylife Photos & Videos on Instagram

Report inappropriate content

gilbertfresco1

0

79redwards

One of my favorites. #storyofmylife #manyapplications

0

lenny_roopa

0

batmayghen

0

beautiful_nightmares105

0

krispyshoobs

0

scattered_goals

0

jolenemarie17

0

lemans_gto

0

jammers0486

Please let me know what your thoughts are?!?! Im fuming 😤 #angry #tiredofbeingnice #nicepplfinishlast #overit #singlemom #momlife #storyofmylife

1

ongsee28

4

deshvirchaudhary

0

ilhamsadli

Aa: "Neng, sebelum Aa main ke rumahmu dan membawa keluarga, Aa ingin menjadi seseorang yang pantas memintamu di hadapan Abimu nanti. Paling tidak sebelum main kesana, Aa sedang berusaha membiasakan diri Main Ke Masjid... Doakan saja diri yang sederhana dan masih berlumur dosa ini suatu saat pantas dijadikan pilihan yang terbaik. Semoga Istiqamah dan tidak keliru niatnya" Neng: "iih Aa, jangan gembel ah, eh gombal. Jangan banyak teori terapin dulu tuh Istiqamahnya. Kalau udah jodoh mah gak bakal kamana, paling ya Aa keduluan yang lain" Aa: "idiiih, kalau neng dilamar orang duluan lalu diterima. Ya apa mau dikata. Aa bukan apa-apa dan bukan siapa-siapa. Apalah Aku yang hanya layaknya seekor ulat yang berharap menjadi kupu-kupu" Bersambung... Entah kapan disambungnya 😛😛😛 NB: CERITA INI HANYA FIKTIF DAN ILUSTRASI SAJA, JIKA ADA KESAMAAN BERARTI HIDUP ANDA TERLALU IMAJINATIF #storyofmylife #writerslife #writersofinstagram #ilhamsadli #hijrah #quotehijrah #muhasabah

0

anushka_sen_die_heart_lover

0

selinaluebbers

This post needs a lot of courage and honesty from me because it’s such a personal and honest topic. But yet I have decided to do this. No matter how big or small I am in this virtual world, I want to use social media not just for good memories I also want to use it for something more. I want to use social media to talk about topics that are so taboo to talk about it but that’s also the things that matter. One of them is mental health awareness. Here's my story: when I was a little girl I got the label of “the sunshine”. I always laughed and brought joy to others. But the older I got I realized something changed in me. At the age of 14 I’ve noticed that mentally is something different and intense. However, i thought it’s just a phase that is part of puberty. So, beauty also has become more and more important to me at this age and back then I thought I have to be a size zero to be beautiful and to be loved. And so I started to eat something and after that I was going to the toilet and puke it all out. My mental situation did not get better, instead of It got worse and worse, but I always ignored it because I did not want to admit it to myself. How could I, the sunshine, have been plagued by such dark thoughts? How could I, as sunshine, only was able to feel nothing but emptiness and meaninglessness? And so I hid it all these years from others and myself: under the facade of my childhoods label “sunshine”. And damn, that worked so well, no one noticed anything. None. And now this year the whole facade has collapsed. It became so intense that I lost control of it. And so I had to - and this might sound funny and ridiculous, but that was probably the hardest part - give up the label of “sunshine” and honestly looking to my fellow human beings and myself and ask for help. Because the truth is that I'm mentally much more like the rain than the sunshine. I was able to hide something so painful for 8 years. So you know, things and especially people are not always the way they seem to be. There is not only black and white. [ MORE IN THE COMMENTS 👇🏻 ] #mentalhealth #mentalhealthawareness #mentalhealthmatters #mentalhealthstigma #mentalhealthissues #mentalhealthrecovery

1

eltriador

Idul Adha adalah saat untuk merayakan semangatmu dalam berkurban, harapanmu pada ampunan, dan keteguhanmu dalam beriman. Hidup adalah sebuah pencarian Labuhkan pencarian hidupmu hanya pada yang Maha Kekal meski penuh pengorbanan Layaknya pencarian dan pengorbanan Nabi Ibrahim As. Senandung Takbir bergema di hati Mengagungkan kebesaranmu Illahi Robbi Mengingatkan betapa kecilnya diri ini Meski kerap berbuat salah dan khilaf Sungguh maafkan aku sahabat. ____________________________ Selamat hari raya Idul Adha. ____________________________ . . #dagelan #arthistory #storytime #truestory #history #thebridestory #successstory #storytellingphotography #storyteller #storyboard #weightlossstory #acolorstory #lovestory #ngakakkocak #tiktok #storyofmylife #mystory #lifestory #naturalhistory #mipa3 #blackhistory #shortstory #blackhistorymonth #story #stories #indovidgram #eltriador

1

xtal_castle84

0

chantelle_mccarney

Today I posted a progress photo of myself (above👆👆) per request from my girls. And the support has got me like 🙏🙌 I am forever grateful for my Tribe! I am forever grateful I said YES! I am forever grateful to have a healthy and happy family. I like this new me.... And it can only go up from here!! #grateful🙌 #progressphoto #transformationtuesday #storyofmylife #thisismyjourney #boymom #twinmom #fitmom #doingmythang #wegotthis #fitlifetribe #thanksgirls #foreverblessedandgrateful

2

eltriador

Idul Adha adalah saat untuk merayakan semangatmu dalam berkurban, harapanmu pada ampunan, dan keteguhanmu dalam beriman. Hidup adalah sebuah pencarian Labuhkan pencarian hidupmu hanya pada yang Maha Kekal meski penuh pengorbanan Layaknya pencarian dan pengorbanan Nabi Ibrahim As. Senandung Takbir bergema di hati Mengagungkan kebesaranmu Illahi Robbi Mengingatkan betapa kecilnya diri ini Meski kerap berbuat salah dan khilaf Sungguh maafkan aku sahabat. ____________________________ Selamat hari raya Idul Adha. ____________________________ . . #persib #arthistory #storytime #truestory #history #thebridestory #successstory #storytellingphotography #storyteller #storyboard #weightlossstory #acolorstory #lovestory #thestorysofar #tiktok #storyofmylife #mystory #lifestory #naturalhistory #mipa3 #blackhistory #shortstory #blackhistorymonth #story #stories #toystory #eltriador

0

stlboymom1114

#transformationTuesday goes to my special memories I’ve got sitting in my living room until my new office is finished that I got to appreciate again as I poured into our team on the monthly rally ‘round the cruise! ❤️ Cheers to the transformation we’ve shared over 13 years and gRowing! #lomejordemividaerestu . . . . #mylove #myfavorite #memories #transformation #vsg #wls #storyofmylife #happywifehappylife #mifamilia #loveofmylife #myoneandonly #thenandnow

0

zayn.javadd.malik_1

Time is froOoOoozen ⏲ • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • #zayn #zaynmalik #zaynjavaddmalil #zaynjavadd #z #zm #malik #malikboy #malikboi #zquad #zaynzquad #bradfordbadboy #bradfordbadboi #zaynhot #inzaynforzayn #inzayn #zaynonmybrain #zaynandwaliyha #zaynwaliyha #waliyhamalik #waliyha #eidmubarak2018 #eidmubarak #islamzayn #zaynislam #proudmuslim #muslimzayn #zaynmuslim #cute #storyofmylife ©️: zayntheist via Twitter

0

sonalikahooda

5

regular_dreamsx

0

annika315

0

dariaproshyna

2

randommixofnuts

In his zen moment. Time spent with him is never wasted.

1

eltriador

Idul Adha adalah saat untuk merayakan semangatmu dalam berkurban, harapanmu pada ampunan, dan keteguhanmu dalam beriman. Hidup adalah sebuah pencarian Labuhkan pencarian hidupmu hanya pada yang Maha Kekal meski penuh pengorbanan Layaknya pencarian dan pengorbanan Nabi Ibrahim As. Senandung Takbir bergema di hati Mengagungkan kebesaranmu Illahi Robbi Mengingatkan betapa kecilnya diri ini Meski kerap berbuat salah dan khilaf Sungguh maafkan aku sahabat. ____________________________ Selamat hari raya Idul Adha. ____________________________ . . #storytelling #arthistory #storytime #truestory #history #thebridestory #successstory #storytellingphotography #storyteller #storyboard #weightlossstory #acolorstory #lovestory #thestorysofar #tiktok #storyofmylife #mystory #lifestory #naturalhistory #mipa3 #blackhistory #shortstory #blackhistorymonth #story #stories #toystory #eltriador

0

rebuildingthesystem510

0

chusnull12

I can not tell the story, and even you don’t there for me 😏😐😑😶 #story #storyofmylife #storyteller #yambuh #ofmylife

0

herikurniawanpp

Bila kau bertanya pada ku apa yang paling berharga, maka jawabanku adalah 'Pengalaman' Bila kau bertanya padaku apa yang yang paling berat untuk dipikul, maka jawabanku adalah 'Tanggung jawab' Bila kau bertanya pada ku apa yang paling sulit untuk dipegang, maka jawabanku adalah 'Amanah dan Kepercayaan' Bila kau bertanya pada ku, apa yang paling sulit untuk dikerjakan, maka jawabanku adalah 'Ikhlas' Dan bila kau bertanya pada ku apa yang paling sulit untul diberikan, maka jawabanku adalah 'Kontribusi Nyata' Belum seberapa kontribusi yang ku berikan tetapi setidaknya sudah ada yang kulakukan. Belum banyak kontribusi yang ku dedikasikan, namun setidaknya sudah ada bekas yang kutinggalkan. Dan belum cukup kontribusi yang ku kerjakan, meskipun sudah ada bakti yang ku persembahkan. Dari kagiatan ini saya banyak belajar arti memanage waktu, amanah, tanggung jawab, kontribusi, peduli dan sinergi. Karena Light UP 2018 mengajarkan kepada saya bahwa Sebaik-baik manusia adalah manusia yang mampu bermanfaat bagi orang lain melalui kerjasama, kepedulian dan dedikasi secara nyata. Terimakasih kepada semua Panitia dari Lintas Prodi yang sudah mau bekerjasama menyukseskan Light UP 2018. Kalian luar biasa Light UP 2018 = Peduli, Sinergi, Kontribusi = Sukses = Lanjutkaaannnnnnn . . . . . *Moment ini diambil ketika menjadi Panitia Light UP 2018 di Universitas Pertamina dan Desa Tenjo, Bogor, Jawa Barat #storyofmylife

4

that_scentsy_mama_nz

0

iambellaperri

2

karoliszon

2

ai.hamano

love with my friends . . beautiful days.♥️🙏 . 海モグリターイー🌞🌊 . . #miyakojimatrip #myday #dayoff #mymemories #love #girlstrip #photography #travelgram #mylife #storyofmylife #lifeisbeautiful #friendship #miyakojima #kurima

0

shinigami_haruka

1st: me showing customers their pics 2nd: me trying to convince them to buy pics 3rd: me seeing them walk away with a free pic 4th: me plotting how to ruin their pic in any way possible. #work #workvibes #workproblems #photography #story #storyofmylife

5

yohanwong_

The true test of leadership is how well you function in a crisis. FOLLOW @YOHANWONG_ FOR MORE! TAG YOUR FRIENDS TO LET THEM KNOW! 🔥 #nevergiveup #justdoit #billionaire #lifestyle #story #storyofmylife #motivation #quotes #lifequotes #life #success #successful #mindset #rightmindset #defineyourself #photooftheday #instadaily #instagood #photooftheday

0

pamela_dj

0

tiyaputriamalia

KISAH MENUJU JEMBATAN AMPERA. . Dari dulu, aku selalu punya cita-cita bisa traveling kemanapun aku mau, tentunya sebelum keluar negeri, aku lebih ingin keliling Indonesia. Indonesia aja banyak yang belum diputerin, udah mikir mau keluar negeri ajeeee~~~ . Salah satu kota yang paling bikin aku gemesh pengen aku datangi adalah PALEMBANG!!! Terlepas dari banyak keluarga yang di kota itu, gatau kenapa hatiku tertancap di Palembang. Aku cinta makanannya. Kemplang, pempek, tekwan dan model. SUMPAAAHH!!!! EMANG SEENAK ITU ASLINYA!!!!! Dan syukur alhamdulillah, Mbak Tiya berkesempatan datang ke Palembang😍😍 seneeengggg!!! 4 hari aja di Palembang, rasanya udah jatuh cinta sama kota itu. Semua keramaian dan hiruk pikuk kotanya yaaaa emang kadang menyebalkan, tapi Palembang itu eksotis! . Kerennya lagi, kok yaaa rezeki. Pas ke Palembang, pas ada yang booking'in kapal segambreng buat jalan-jalan di Sungai Musi, dan mampir ke Pulau Karo. Pengalaman pertama, ndeso, tapi menyenangkan 😍😍😍 . Mahabaik Allah atas segala rezekinya. Maka nikmat Tuhan manalagi yang engkau dustakan? Alhamdulillah~~ ❤❤❤❤❤❤❤ . Udah. Gitu aja. Bhaayy!!! 💃💃💃💃💃💃💃💃 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ #happy #trip #nicetrip #shorttrip #happytrip #tripping #traveling #bestmoment #moment #happiness #happinest #lovemylife #storyofmylife #bahagia #becausemomentcantberepeated #smile #travelling #trip #nicetrip #palembang #sumateraselatan #BahagiaKarenaBersyukur #CiptakanBahagiaSendiri

0

anjumeow

0

kmansi25

🙏🏻 #storyofmylife

0

ms_vone

233/365: If you liked the movie #CrazyRichAsians, you should try Dinner with Neurotic Comfortably Middle Class Asians a.k.a. #storyofmylife

1

history.harryy

1

nic7knott

Does this happen to anyone else? Bruises every day, all day. Waking up with a new one every day🙄Halpppp. 🙆🏼‍♀️ #ladies #bruises #wtf #storyofmylife #dying #everyday #allday

2

nguyentruongann

0

lakarlaaofficial

Me af😂, or I send memes!💀 #storyofmylife

3

itsmsdani

0

nguyentruongann

0

sahil_chitroda

Why in the world, just why? . . . #everyday #worklife #storyofmylife #fax #obsolete #technology #pleasestop #usingit #michaelscott #truestory #annoying #questions #frustrating #🤦🏻‍♂️ #🤷🏻‍♂️

1

brown_skynn_shawtee

0

_kana.bear_

2

justsimplykristi

#storyofmylife #old 😂😂😂

0

anastasiia.greca

0

ele_na.gg

3

andrewcraig128

0

arjun_rai_

3

putri.uthiie

4

natalya.bonk

2

rizwanarara

Jalan lurus nanti belok kiri...

1

stina_322

Warm coffee, fuzzy socks, and empty pages. Time to get writing! 🖊 #storyofmylife #writing #postgradhobbies

0

delivery._.god._.yato

And everytime when I have to go to bed I think "Nah I'm gonna go on youtube" xD ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ → ᴄʀᴇᴅɪᴛs ᴛᴏ ᴇᴅɪᴛᴏʀ → ɪғ ʏᴏᴜ ᴋɴᴏᴡ ᴛʜᴇ ᴏᴡɴᴇʀ, ғᴇᴇʟ ғʀᴇᴇ ᴛᴏ ᴛᴇʟʟ ᴍᴇ! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ → ғᴏʟʟᴏᴡ @delivery._.god._.yato (ᴍᴇ) ғᴏʀ ᴀɴɪᴍᴇ ᴄᴏɴᴛᴇɴᴛ! → ᴅᴀɪʟʏ ᴘᴏsᴛs →@bellaellaarts ᴀɴᴅ @monoaki.exe ᴀʀᴇ ᴍʏ ᴏᴛʜᴇʀ ᴀᴄᴄᴏᴜɴᴛs! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ #relatableanimememes #animefunny #storyofmylife #sotrue #sleep #anime #animememes

0

beachgirlsarah

I didn’t know I needed this from @target. #storyofmylife #deskdecor #coffee

1

meg.sharp

1

infinity_108

0

rachel_rosewood28

0

erind1974

ariffulsafwan.mohamad

0

my_princess_of_air

4

j_maria.v.a

4

beingblackisdope

Linda, listen. Black people are diverse af. There’s no wrong or right way to be Black. You cannot limit the African diaspora to one experience. Know your roots, know your worth. 🖤• *Raven Symone, most NFL players, Ben Carson, OJ, Stacey Dash, Kanye not included.

5

champagnechugger

Not sure I am getting this #hublot #bigbang back! #timpiece

2

risthearina

Dia, Muhammad Shidqi Fauzan. Tak henti ku sebut namanya dalam do'a. Ku kenalkan dia kepada Sang Pencipta, lalu ku berterimakasih karena bersamanya aku tak pernah takut terjatuh untuk kembali bangun dan bangun setelah terjatuh. ° ° 📷 by @couplephoto @hardiantoroni15 @zomonmix MUA by @yulie_makeup #prewedding #photoprewedding #weddingfun #Puncak #Cipanas #Cianjur #instagram #instagood #instamusic #instaquote #quotesoftheday #prewed #couple #bestcouple #storyofmylife #storyoflove

0

roy.pasanea__

0

roy.pasanea__

0

vanessaceijasmua

6

vanessaceijasmua

6

_kana.bear_

0

tinysugarcube

13

alone_but_happy6205

0

alone_but_happy6205

0

j_maria.v.a

2

benkassiopi

sᴛʀᴏʟʟɪɴɢ ɪɴ ᴏᴠᴇʀ ᴀɴ ʜᴏᴜʀ ʟᴀᴛᴇ ғᴏʀ ᴡᴏʀᴋ ʟɪᴋᴇ... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . #i #just #dont #give #a #fuck #theboss #conormcgregor #notorious #irish #ireland #legend #goat #king #allthewayup #startedfromthebottom #tbt #storyofmylife #ufc #fighter #martialarts #champion #doublechamp #nightmare #eddiealvarez #destroyed #coat

17

peterpoul1234

0